Jobs المهن Phonics الأصوات Materials : Pictures or flashcards of the lesson Letter cards Materials : Pictures or flashcards of the lesson Letter cards.

Slides:



Advertisements
عروض تقديميّة مشابهة
مشروع مادة الانجليزي إعداد دبلوم الارشاد الأسري مستوى أول بنات
Advertisements

Arabic nouns have ENDINGS
المتحكمات المنطقية القابلة بالبرمجة (Programmable Logic controller )
المحاضرة الرابعة التعلم التعاوني
المقرر الثالث اختيار العينة.
كيفية تفعيل البريد الالكتروني How to activate
Here’s some good old Chinese wisdom
Excel Use for Students Marks
التاريخ والحضارة المصرية القديمة The History and Civilization of Ancient Egypt المستوى الاول – ساعات معتمدة FM 116 Lecture 9 Dr. Ahmed Adel 2018.
CHAPTER ONE Real numbers  
Understand Qur’an & Salah The Easy Way
Title here هنا عنوان البحث
بسم الله الرحمن الرحيم الفصل الدراسي الثاني Unit 12 p 5 تفضل بالدخول.
What is Google Scholar?.
Manufacturing process 8
من اغرب حالات غرف الطوارئ
3rd & 4th Grade M-Step What areas will my child be tested?
The First Sunday of Misra الاحد الاول من شهر مسري
المحاضرة العاشرة مادة اللغة الانكليزية / المرحلة الرابعة
Presentation for DBA Mini Viva --/--/2018
Feminine Nouns Lesson 06.
لقد طرقت الباب بذل I knocked on the door – of acceptance- with humility alsunna.org.
Ziyarah of Imam Ali Zaynul Abideen (as)
The Second Sunday of Amshir الاحد الثاني من أمشير
The Second Sunday of the Pentecost الاحد الثاني من الخماسين
Here’s some good old Chinese wisdom
Merry Christmas Merry Christmas 2014 اشتهى ان تجعلنى طفلاً بريئاً مثلك... اتكل عليك و لا أفكر في شئ يا طفل المذود... اشتهى ان تجعلنى طفلاً بريئاً
كيفية تفعيل البريد الالكتروني How to activate
The Sixth Sunday of the Pentecost الاحد السادس من الخماسين
صرت كبهيم عندك ... ولكني دائما معك ... (مز 73 : )
يهوذا ... يهوذا ... يا مُخالف الناموس
Translating relative clauses
المحاضرة الحادي عشر مادة اللغة الانكليزية / المرحلة الرابعة
GC 101 Programming Principles java
My beloved Father… I wished you would have been
Surah al-’Ankaboot (The Spider) (#29) Surah ar-Room (The Romans) (#30)
By the end of the lesson students will be able to
Nearest Neighbour Index
بالحقيقة نؤمن Truly We Believe.
وأنا عمري 4 أعوام : أبي هو الأفضل
The Second Sunday of Tout الاحد الثاني من شهر توت
اللّهُمّ صَلّ عَلَى مُحَمّدٍ وَآلِ مُحَمّدٍ
المســــــــــاحة SURVEING
المســــــــــاحة SURVEING
تأملات كروية بمناسبة كأس العالم 2006
Ziyarah of Imam Mohammed Baqir (as)
التاريخ والحضارة المصرية القديمة The History and Civilization of Ancient Egypt المستوى الاول – ساعات معتمدة FM 116 Lecture 8 Prof. Dr. Mona M. Taha.
التحدي العالمي Love Heart الدرس ٣.
"جعل الابوة مثل الخراف... يبصر المستقيمون ويفرحون" (مز 107)
The Fourth Sunday of The Lent الاحد الرابع من الصوم الكبير
كيف تقدم الله الغير منظور؟ How To Introduce An Invisible God
اللغة المصرية القديمة (1)
Mohammed Abdul Gaffar Ali Department of CNET College of CS&IT
Course Name : Principles of Marketing Code : MRK 152 Chapter : Three
التحدي العالمي Love Heart الدرس ٣.
مشروع مقترح لاستخدام نظم ادارة المعرفة فى التعليم الشرطى مؤتمر الامن والتكنولوجيا بالشارقة اعداد: د. محمد نور الدين احمد تحت اشراف: مقدم: محمد راشد بيات.
Business Model Canvas -
 لَيْلَةِ الْقَدْرِ Laylatul Qadr – Night of Power.
التحدي العالمي Love Heart الدرس٢.
Social Discourse Content
" الحق اقول لك انك اليوم تكون معي في الفردوس " (لو 23 : 43)
1.أبانا نرفع اسمك الكريم أبانا نحمد حبك العظيم
Topic 14: Phone conversations
احبائي الطلاب السلام عليكم ورحمة الله وبركاته بسبب الاوضاع الصعبة سيتم ادراج الدروس في موقع المدرسة ارجو منكم دراسة المادة جيدا والتوجه لي عند وجود الأسئلة.
القوانين الاساسية في تحليل الدوائر الكهربائية
مقاييس الرسم Scale Drawings (7-3)
اللّهُمّ صَلّ عَلَى مُحَمّدٍ وَآلِ مُحَمّدٍ
Present Simple Tense(Test) صيغة المضارع البسيط )اختبار)
English prepositions.
نسخة العرض التّقديمي:

Jobs المهن

Phonics الأصوات

Materials : Pictures or flashcards of the lesson Letter cards Materials : Pictures or flashcards of the lesson Letter cards

Strategy Sound race : Give each student two pieces of paper or cards and ask them to write “kn” and “gh” on separate pieces of paper. Say words with “kn” and “gh”, and have the students listen and hold up the paper with the sound that they think they heard. For example, you say, “ knock”, the students hold up the paper with “kn”. Call out more words with the sounds. Use words from page 48 and add more. Divide your class into groups and repeat the activity with each group while the other groups listen and watch. Encourage them to make corrections after all the words have been said. Do the same activity with the /z/, /s/, and /ız/ sounds.

Review the previous lesson مراجعة سريعة للدرس السابق

What Do You want to be ? Where do you want to work ? What do you want to do ? Do you like to travel ? Do you like to help people ?

1 Listen, say, and match. Then write kn or gh. استمع ، اقراء الكلمات ، ثم وصل. بعد ذلك املاء الفراغات بالحرفين الناقصة 1 1

Listen, say, and number. Then read استمع ، اقراء ، رقم ، ثم أعد القراءة

الفائزون يعملون بجد دائما

وقت التحدي

Listen and point to the numbers. Then chant. استمع و تبع مع الأرقام. ثم أعد قراءة الأنشودة 3 3

Goal Check التحقق من الهدف

الهدف أن يقرأ الطالب ويكتب الكلمات التي تحتوي على kn – gh والأفعال التي تنتهي بــ s – es أن يعد الطالب الأرقام إلى 1000

Have a nice day See you next class